عزیز مراد غلامی گفت: طی امسال ۱۴۶ فقره تسهیلات اشتغال به نیازمندان شهرستان هلیلان پرداخت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، عزیز مراد غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان گفت: ۶۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

او ادامه داد: تا کنون ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معادل حدود ۷۶ درصد اعتبارات کل اشتغال جذب شده است.

او اظهار کرد: طی امسال ۱۴۶ فقره تسهیلات اشتغال به نیازمندان شهرستان پرداخت شده و در مجموع ۳۸۲ نفر از طریق هدایت شغلی، راهبری شغلی و کارفرمایان مشغول به کار شده اند.

او مطرح کرد: اکنون ۴۲ پرونده به ارزش حدود ۲۱۳۰۰ میلیون ریال در بانک‌ها آماده دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال هستند.

غلامی به تشریح گروه‌های هدف دریافت کننده تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش آنان می‌باشد و گروه دوم فرزندان ذکور هم‌سفره مددجویان هستند که همراه مددجویان تحت حمایت امداد زندگی می‌کنند.

او ادامه داد: کارفرمایانی که در زمینه استخدام و جذب نیرو از ظرفیت مددجویان استفاده کنند و با کمیته امداد همکاری کنند نیز از این تسهیلات بهره مند می‌شوند.

غلامی مطرح کرد: ۶۵۰ طرح در بخش‌های دامپروری، خدمات، کشاورزی و صنایع دستی فعال هستند و جهت پایداری طرح‌های دامپروری با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان ۴۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم نهاده دامی بصورت رایگان در اختیار دامداران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.