امام جمعه یزدان آباد گفت: انتقاد‌ها باید سازنده و از روی انصاف باشد و نباید به گونه ای باشد که خودزنی محسوب شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی امام جمعه یزدان آباد ضمن دعوت همگان به تقوا و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: باید خدا ترس و با تقوا باشیم و خود را را از صفات ناپسند پاک کنیم.

او افزود: صفت‌های رذیله خوب نیست و نماز والاترین ذکر است که میتواند باعث خیر و سعادت بندگان شود .

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های بزرگ انسان‌های مومن تواضع است که مقابل آن صفت رذیله تکبرمی باشد و سایرمکتب‌های احلاقی دیگر نیز صفت تواضع را پسند دارند.

او اظهار داشت: نماز ریشه‌ی صفت پسندیده تواضع می‌باشد و نمازخودبینی و تکبر را می شکند به شرط اینکه به نماز توجه زیاد داشته باشیم و غفلت نکنیم .

او گفت: نمازی نماز است که انسان را اشتباهات خود دور کنیم و اگر دور نشدیم بدانیم نماز را به درستی انجام نداده ایم وفقط رفع تکلیف کرده ایم.

او همچنین در بحث انتقاد‌ها بیان داشت: انتقاد‌ها باید سازنده و از روی انصاف باشد باشد و نباید به گونه ای باشد که خودزنی شود وانتقادکننده باید مسئولیت شناس باشد و بداند هرکس وظیفه مربوط به کارخود را دارد.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی ضمن گرامیداشت 9 دی روز بصیرت افزود: متاسفانه درفتنه ۸۸ عده‌ای با چراغ سبز دشمن قصدآشوب در کشور را داشتندکه با بصیرت مردم و رهبری فرزانه امام خامنه‌ای این فتنه نیز خاموش شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار