حجت الاسلام امینی گفت: یکی از نیاز‌های امروز ما جهاد تبیینی در برابر ابهام‌های مختلفی است که جمع‌بندی آن‌ها ناامید کردن مردم و خیانتی بزرگ به کشور است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود گفت: عده‌ای در کشور سال‌ها برای انجام همه کار‌ها می‌گویند، «نمی شود» و مسئولان در دوره‌های مختلف هم به دلیل بی تدبیری‌ها این "نمی شود"ها را برای مردم جا انداختند در حالی که بخش بزرگی از مشکلات بدون نگاه به خارج از کشور قابل حل است که نمونه آن را در واکسیناسیون شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه برخی با سوء مدیریت و رعایت نکردن اولویت‌ها مردم را ناامید کردند، تصریح کرد: عده‌ای در بورس، موسسه‌های مالی و برخی کار‌های اقتصادی به مردم خیانت کردند و بار‌ها در خطبه‌ها گفتم و افرادی که مسائل جزئی را دنبال می‌کنند این موضوعات را دنبال نکردند چرا که مافیای بعضی از مسوولان پشت آن‌ها بود.

خطیب جمعه شاهرود ادامه داد: امروز لازم است مردم و رسانه‌ها و افرادی که چیز‌های کوچک را بزرگ جلوه می‌دهند و فکر می‌کنند به این شهر و کشور خدمت می‌کنند به جهاد تبیین ملحق شوند تا مردم را نه با دروغ و اغراق بلکه با تدبیر و عمل امیدوار کنند.

امینی به سالروز حماسه ۹ دی نیز اشاره کرد و گفت: این حماسه بزرگ آثار بسیاری داشت که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به عشق به ارزش‌های دینی و الهی و به خصوص حضرت سید الشهدا (ع) اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این حماسه مردم سالاری دینی کشور بیش از پیش آشکار شد، ابراز داشت: این حماسه نمادی از بصیرت مردم، هوشمندی، دشمن شناسی و اقدام به موقع بود و تمام محاسبات دشمنان در پی آن اشتباه از آب درآمد.

انتهای  پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار