امام جمعه بوشهر گفت:مردم از گرانی کالاها گلایه دارند و مبارزه با گرانی و برطرف شدن تورم درخواست عمومی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مردم از گرانی کالاها و تورم گلایه دارند و مبارزه با گرانی و برطرف شدن تورم درخواست عمومی است.باید مسئولان این امر را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

او  ادامه داد: مبارزه با گرانی و برطرف کردن تورم نیازمند برنامه‌ریزی، مدیریت جهادی، نظارت کارآمد و برخورد قانونی و قاطع با عوامل آن است.

امام جمعه بوشهر یکی از عوامل گرانی را دلالان و واسطه‌ها دانست و گفت: باید چرخه تولید سالم‌سازی شود.

صفایی بوشهری هچنین افزود: جهان استکبار در پی ترویج فساد اقتصادی و اخلاقی است و از یک سو خانواده‌ها باید در تربیت فرزندان خود مراقبت کنند تا از انحراف آنان جلوگیری شود و از سوی دیگر مسئولان باید در مقابله با فساد اخلاقی و اقتصادی احکام انقلابی، شرعی و دینی را لحاظ کنند.

او، ۹ دی روز میثاق امت با امامت را گرامی داشت و ادامه داد: سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی به فکر براندازی نظام با ایجاد انقلاب مخملی بودند که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضور به‌موقع مردم در صحنه این حرکت بسیار خطرناک دشمنان خنثی شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر خواست که مراسم سالگرد ۹ دی باشکوه در استان برگزار شود.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری به رویدادهای این هفته اشاره کرد و افزود: رونمایی نخستین موتور دیزل دریایی با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، الحاق ۲ فروند شناور رزمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش و رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در آبراهه‌های جنوبی ایران نشان از اقتدار دانشی و نظامی کشور است.

او حضور مسئولان در مناطق مختلف برای بررسی محرومیت‌ها مهم دانست و گفت: اکنون که همه دستگاه‌ها با هم متحد هستند، باید برای برطرف کردن محرومیت اقتصادی، خدماتی و فرهنگی تلاش مضاعف شود.

توجه ویژه به جوانان و اشتغال آنان و قدردانی از عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌ها از دیگر مواردی بود که امام جمعه بوشهر به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.