امام جمعه موقت بوشهر گفت: این استان به مدیران پر تحرک و کم‌توقع نیاز دارد که همدرد مردم باشند و آلام آنان را درک کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با تاکید بر تقویت مدیریت‌ جهادی در استان بیان کرد: استان بوشهر به مدیران پر تحرک و کم‌توقع نیاز دارد که هم درد مردم باشند و آلام آنان را درک کنند.

او، تفکر انقلابی، حماسه‌آفرینی در ۸ سال دفاع مقدس و مدیریت جهادی را از ویژگی‌های استاندار بوشهر برشمرد و افزود:وقتی به انسان‌هایی با این ویژگی‌ها مسئولیت واگذار می‌شود انتظارات از آنان بیشتر است.

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: انتظار است که استاندار بوشهر با توسعه گروه مشاوران خود به مشکلاتی که استان با آن درگیر است بیشتر توجه کند.

دشتی همچنین با بیان اینکه زندگی مدیر جهادی مانند زندگی مردم عادی است، ادامه داد: انگیزه مدیران جهادی فقط خدمت به مردم است و در این زمینه شبانه‌روز نمی‌شناسند.

او با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور گفت: دشمن می‌خواهد مردم ایران را در فشار اقتصادی قرار دهد  از دشمنی دست نمی‌کشد.

امام جمعه موقت بوشهر، بدنه مدیریت کشور را ضعیف خواند و بیان کرد: حضور مدیران جهادی در این شرایط اقتصادی، هم اکنون در رده‌های مختلف کمرنگ است.

دشتی تاکید کرد: مانند رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه که تمام وقت خود را برای همدردی و توجه به مطالبات مردم گذاشته‌اند، اگر مدیری مشکلات مردم را درک و شبانه‌روز فعالیت کند و حضور میدانی داشته باشد، می‌تواند از مشکلات جامعه بکاهد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: آن چیزی که در فساد اقتصادی دیده می‌شود این است که این فساد بدون همکاری با مدیران میسر نبوده است. بنابراین اگر مدیران فساد ستیز باشند به‌یقین مشکلات اقتصادی و فساد در جامعه ایجاد نمی‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر به مشکلات فرهنگی هم اشاره کرد و گفت: برخی افراد در جامعه تظاهر به برداشتن حجاب و بعضی‌ها تظاهر به ابتذال می‌کنند و این موضوع فضای جامعه را به هم می‌زند که از سازمان‌های نظارتی انتظار است به این موضوع توجه ویژه کنند.

دشتی، با بیان اینکه فساد و ابتذال در جامعه سازماندهی شده است، افزود: امروز فرهنگ حجاب در جامعه به موضوعی سیاسی تبدیل شده است و ضد انقلاب به این حوزه ورود کرده است، که باید دستگاه‌های نظارتی ضمن شناسایی سردمداران این فعالیت‌ها، با خیانت‌هایی که فساد فی‌الارض محسوب می‌شود، برخورد قاطع کنند.

او همچنین گفت: برخی برنامه‌ها در فضای مجازی گمراه کننده است و زمینه ایجاد فتنه و گمراهى انسان را فراهم می‌کند که لازم است مراقبت ویژه شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.