امام جمعه ساری حماسه ۹ دی را تجلی وحدت و میثاق ملت با ولایت دانست و گفت:این حماسه مهم رمز عبور از فتنه‌ها بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن ۹ دی ماه، روز بصیرت، گفت: بساط فتنه گران ایران و انقلاب اسلامی ایران به برکت حضور و حماسه آفرینی مردم برابر فتنه ۸۸ برچیده شد.

او ۹ دی را تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه دانست و گفت: روز به روز قدرت اسلام نمایان و دشمنان حقیر و ضعیف می‌شوند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه رهبری خردمندانه رهبر فرزانه از جمله دلایل برتری ملت ایران مقابل فتنه جویان سال ۸۸ بوده است بر وحدت و یکپارچی زیر سایه ولایت فقیه در همه زمان‌ها تاکید کرد.

امام جمعه ساری به دستاورد‌های حضور آمریکا در منطقه از جمله افغانستان اشاره کرد و گفت: بیچاره کردن مردم افغانستان و افزایش تولید مواد مخدر در این کشور ثمره سال‌ها حضور آمریکا در افغانستان بوده است.

آیت الله لائینی همچنین بر بازنگری طرح خروج دام از جنگل نیز تاکید کرد و گفت: خروج دام از جنگل سبب پوسیدن جنگل و از سوی دیگر تلف شدن دام‌ها شده است و این امر نیازمند بازنگری به منظور احیا جنگل و رفع دغدغه‌های دامداران است.

حسینی پور استاندار مازندران هم پس از پایان خطبه‌های امروز نماز، در جمع نمازگزاران حاضر شد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل برخی از هم استانی‌های مازندرانی قرار گرفت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار