فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ۳ موتورسوار نقابدار زورگیر و ۳ مالخر به خاطر سرقت گوشی تلفن، وجه نقد و طلاجات در کاشمر دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: به دنبال وقوع چند فقره زورگیری در مناطق مختلف کاشمر که با قمه کشی و چاقو همراه بود، بلافاصله نیرو‌های انتظامی با صدور دستورات ویژه وارد عمل شدند و گشت‌های محسوس و نامحسوس در حوزه‌های انتظامی استقرار یافتند.

وی گفت:در این میان نیرو‌های گشت انتظامی و پلیس‌های تخصصی عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری زورگیران قمه کش آغاز کردند و به گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی می‌پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی برای شناسایی زورگیران نقابدار دست یافته و آنان را زیر چتر عملیاتی خود قرار دادند.


بیشتر بخوانید


احمدی گفت: مخفیگاه این زورگیران در یکی از شهرستان‌های همجوار بوده که پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی سه نفر متهم و سه نفر مالخر دستگیر و از مخفیگاه آنان تعدادی گوشی همراه، قمه و چاقو کشف که بهمراه متهمین به پلیس آگاهی شهرستان منتقل گردیدند.

او گفت: این سه متهم زورگیر در اظهارات خود به ۱۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف که کلیه سرقت‌ها را با دو دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش انجام می‌دادند.

 فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: احساس امنیت برای شهروندان سرلوحه کار پلیس می‌باشد و به خاطر حساسیت پرونده‌های زورگیری، پلیس و دستگاه قضایی با تمام توان آنان را دراولویت کار خود قرار می‌دهد و از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک رااز طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام//م. د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
باید به اشد مجازات محکوم شوند . این روزها آمار زورگیری و دزدی خیلی بالا رفته و آدم وحشت می کنه توی کوچه ها راه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
درود