رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تمامی محدوده‌های اطراف بولوار شاهنامه احیا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید طهوریان عسکری رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حدود مدنظر محدوده منفصل توس در سند راهبردی توس مشخص و نحوه پاسخگویی به مسائلی از جمله باغات، باغ ویلا‌ها و حوزه‌های محدودیت‌های سکونتگاهی نیز معلوم شده و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تمامی محدوده‌های اطراف بولوار شاهنامه احیا شود.


بیشتر بخوانید


وی گفت: همشهریان ساکن در محدوده منفصل توس سال‌ها گرفتار ضوابط اضافه شدن به محدوده‌های شهری بودند. به دلیل نداشتن طرح راهبردی و تفصیلی، در حوزه شهرسازی و معماری نتوانستیم پاسخگویی دقیقی داشته باشیم و این امر سبب ایجاد نارضایتی در همشهریان ساکن این منطقه شده بود.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح راهبردی که مهم‌ترین سند زیردستی برای تنظیم طرح تفصیلی منطقه توس است، از سوی وزارت راه و شهرسازی به استان ابلاغ شد. امیدواریم طرح تفصیلی منطقه هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک مشاور محترم تهیه شود تا هیچ گونه مشکل پاسخگویی نداشته باشیم.



انتهای پیام// ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.