بنیاد مسکن سالانه ۲۰۰هزار واحد مسکونی در شهر‌های زیر۱۰۰هزار نفر می‌سازد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به طرح نهضت ملی و جهش تولید مسکن دولت سیزدهم، گفت: در قالب اجرای این طرح بنیاد مسکن سالانه برای شهر‌هایی با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد.

او در جلسه بررسی مشکلات روستایی شهرستان کنگاور در فرمانداری، افزود: بنا به صلاح دید رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی، ساخت مسکن در شهر‌هایی با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سپرده شد است.

نیکزاد در ادامه بیان داشت: ۱۲۶ متقاضی مسکن ملی کنگاور نیز اگر نیاز به راهنمایی، مشاوره، حضور ثابت ناظر مقیم و یا دیگر اختیاراتی که بنیاد مسکن دارد، داشته باشند دریغ نخواهیم کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به درخواست‌های شهرداری کنگاور، اظهار داشت: با تعامل خوبی که با سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌ها داریم تلاش می‌کنیم خواسته‌های شهرداری کنگاور محقق شود.

نیکزاد همچنین از اختصاص اعتبار و قیر لازم جهت آسفالت هفت روستای شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: برخی از روستا‌های محروم این منطقه که در قالب طرح هادی زیرسازی‌های لازم آن‌ها انجام شده باشد، آسفالت خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه خدمت به مردم فرصت گرانبهایی است که باید همه مسوولان قدر آن را بدانند، افزود: خدمت به مردم زحمتکش روستا‌ها افتخار بزرگی است که بازسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی در اولویت کار‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.