مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: یک هزار و ۱۰۲ زن به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع ، امسال به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ابراز داشت: سه‌هزار و ۵۲۲ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به منظور معاینه‌های بالینی از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد یکهزار و ۱۰۲ نفر خانم بودند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۶۸۸ نفر از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال گذشته به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کرده بودند.

نوروزی بیان کرد: آمار نشاندهنده کاهش پنج درصدی مراجعات به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان به دلیل نزاع از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تصریح کرد: از مجموع مراجعه کنندگان به مراکز پزشکی قانونی استان در هشت ماه گذشته ۲ هزار و ۴۲۰ نفر خانم بودند.

وی اضافه کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۲ نفر از مراجعه کنندگان به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان به دلیل نزاع مرد و یکهزار و ۱۸۹ نفر خانم بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان یادآور شد: آبان امسال آمار مراجعه کنندگان نزاع نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۳ درصد کاهش ۳۱۹ نفر بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.