جانشین انتظامی سرپل‌ذهاب از کشف یک قبضه گلوله جنگی توپ عمل نکرده ۱۳۰میلی از مهمات عمل نکرده دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رستمی جانشین انتظامی سرپل‌ذهاب گفت : مردم محلی یک قبضه گلوله جنگی توپ ۱۳۰ میلیمتری را که به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در شهرستان پیدا کرده بودند و سریع از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ این موضوع به اطلاع پلیس انتظامی شهرستان رسید.

او گفت : نیرو‌های نظامی تیم پاکسازی و تخریب پس از اطلاع از این گزارش بلافاصله در محل حضور یافته و گلوله عمل نکرده پیدا شده را پس از بررسی به نقطه امن انتقال داده و آن را خنثی سازی کردند.

جانشین پلیس انتظامی سرپل ذهاب از مردم خواست در موقع پیداکردن مهمات عمل نکرده به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی بدون دستکاری و نزدیک شدن به آن سریع موضوع را به یگان‌های نظامی مستقر در منطقه گزارش دهند.

 رستمی افزود: یگان‌های نظامی با حضور در محل نسبت به پاکسازی محل و خنثی سازی مهمات اقدام می‌کنند تا از بروز حوادث ناگوار و غیرقابل جبران پیشگیری شود.

یک هزار و ۵۶ مورد سرقت در آذر ماه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک هزار و ۵۶ مورد سرقت در آذر ماه امسال توسط ماموران پلیس خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۶۹۵ سارق و ۷۳ قاچاقچی کالا دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او با اشاره به کشف بیش از ۱۳۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذر ماه، از جمع آوری ۴۰ معتاد متجاهر هم خبر داد.

 دلیری افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت می‌توان به کشف ۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز با تلاش ماموران پلیس اشاره کرد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: در آذر ماه ۶۷۷ دستگاه خودرو و ۶۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهر کرمانشاه توقیف شده است .

دستگیری عاملان تیراندازی در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در مرکز استان خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع یک مورد تیراندازی به چند واحد صنفی در شهرک کیانشهر که منجر به ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان تیراندازی که برادر بودند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 دلیری از معرفی عاملان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در "کرمانشاه"

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق لوازم آشپزخانه شامل ظروف شیشه‌ای و کریستال به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار محل دپوی کالای قاچاق در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در شهرک "دولت آباد" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد لوازم آشپزخانه شامل ظروف شیشه‌ای و کریستال که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر در این راستا، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.