مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: با دستور قضایی پنج دیوارکشی غیر مجاز در حریم شهر کازرون تخریب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز امروز به عنوان مطالبه مردمی تبدیل شده است بیان کرد: ۵ دیوارکشی غیرمجاز به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در دو نقطه از حریم شهر کازرون قلع و قمع شد.

او تصریح کرد: با اجرای این عملیات ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضی کشاورزی شهرستان کازرون با حضور نماینده دادستان، یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری، کارشناسان امور اراضی مدیریت جهاد کشاورز کازرون رفع تصرف و به چرخه تولید بازگشت.

رشیدی با بیان اینکه با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد می شود، ادامه داد: براساس قانون، تغییرکاربری و تبدیل اراضی زراعی و باغی ممنوع است و مردم اگر قصد ساخت بنا یا دیوارکشی اراضی زراعی و باغی خود را دارند ضرورت دارد قبل از هرگونه اقدامی نسبت به دریافت مجوز‌های قانونی اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون افزود:گشت حفاظت اراضی کشاورزی این مدیریت به طور مستمر در حال دهگردشی و رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان است، و شهرورندان می‌توانند ساخت و ساز‌های غیرمجاز را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار