شهردار کاشان از تلاش‌های مسئولان شهر برای قرارگیری فرودگاه کاشان در فهرست فرودگاه‌های مرز هوایی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن بخشنده امنیه شهردار کاشان گفت: علاوه بر ارسال درخواست قرارگیری فرودگاه کاشان در فهرست فرودگاه‌های مرز هوایی به وزیر کشور پیگیری‌های مستمری از سوی مسئولان منطقه و شهر نیز در این زمینه در حال پیگیری انجام است.

به گفته وی، آمادگی فرودگاه کاشان برای راه‌اندازی پرواز به مقصد‌های داخلی دیگر و ارائه خدمات به مسافران سایر شهر‌ها نیز در حال رایزنی و پیگیری است.

وی با اشاره به آغاز پرواز‌های فرودگاه کاشان از روز یکشنبه پنجم دیماه گفت: پرواز‌های کاشان به مقصد مشهد مقدس ۲ روز در هفته در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

به گفته وی البته با توجه به احتمال نوع جدید ویروس کرونا، تمهیدات فرودگاه کاشان برای جلوگیری از شیوع این بیماری بر پایه تمامی ابلاغیات وزارت بهداشت از جمله کنترل کارت واکسن مسافران در دستور کار و الزامی است.

شهردار کاشان گفت: شرکت هواپیمایی معراج به عنوان ارائه دهنده جدید خدمات پروازی فرودگاه کاشان است که البته پرواز‌های روز چهارشنبه بر خلاف روز یکشنبه تا یک ماه توسط شرکت تابان انجام و پس از آن شرکت هواپیمایی معراج عهده‌دار ارائه تمام خدمات پروازی فرودگاه کاشان می‌شود.

بخشنده امنیه گفت: شرکت هواپیمایی معراج از هواپیمای ایرباس ۳۱۹ لوکس استفاده می‌کند و بخاطر نوع ماموریت‌های محوله از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: متقاضیان سفر هوایی با پرواز فرودگاه کاشان به مشهد مقدس می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی.ir۲۴. www.pk نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

طرح فرودگاه کاشان پیش‌تر در سال ۷۴ راه اندازی شده بود که پس از ۲ دهه وقفه در نهایت شهرداری به عنوان بهره بردار برای تکمیل عملیات عمرانی آن وارد عمل شد.

پرواز‌های این فرودگاه از خرداد ۱۳۹۵ آغاز و از اردیبهشت ۹۷ متوقف شد. این فرودگاه در زمینی با وسعت نزدیک به ۸۰۰ هکتار در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی کاشان قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.