مایکروسافت با خرید Nuance دومین معامله خود را رقم زد

کمیسیون اروپا، پیشنهاد مایکروسافت برای خرید شرکت نرم افزاری Nuance را پذیرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از engadget، کمیسیون اروپا پیشنهاد ۱۹.۷ میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید شرکت Nuance Communications به صورت نقدی را تایید و راه را برای دومین خرید بزرگ در تاریخ مایکروسافت باز کرد. نوآنس یک شرکت فناوری نرم افزار رایانه‌ای چندملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در برلینگتون ماساچوست قرار دارد و نرم افزار‌های تشخیص گفتار و هوش مصنوعی را به بازار عرضه می‌کند.

اپلیکیشن مایکروسافت و نوآنس

رگولاتور این معامله گفت که خرید پیشنهادی، هیچ نگرانی رقابتی در اتحادیه اروپا ایجاد نخواهد کرد. وی در تجزیه و تحلیل این پیشنهاد، متوجه شد که مایکروسافت و نوآنس محصولات بسیار متفاوتی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، معتقد است که این شرکت همچنان در آینده با رقابت قوی از سوی سایر شرکت‌ها مواجه خواهد شد. پیش از این آمریکا و استرالیا، هر دو این معامله را امضا کرده بودند، اما هنوز تکمیل نشده بود. در ۱۳ دسامبر، سازمان رقابت و بازار انگلیس گفته بود که این معامله را بررسی خواهد کرد.

گفتنی است که بزرگترین خرید در تاریخ مایکروسافت، معامله ۲۶.۲ میلیارد دلاری آن برای لینکدین بود. همچنین بزرگترین خریدی که این شرکت وارد معامله با آن نشد نیز، پیشنهاد ۵۰ میلیارد دلاری یاهو در سال ۲۰۰۸ بود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار