کابینه طالبان تشکیلات اداره سیستم سازی و حکومت‌داری دیجیتالی ، افغان تور، اداره مطابع و اداره ملی امتحانات را تأیید کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان با نشر اعلامیه‌ای در صفحه توئیترش نگاشت: "جلسه پانزدهم کابینه به ریاست ملا محمد حسن آخوند رئیس الوزرا‌ء برگزار شد".

در اعلامیه آمده است: "در مورد ترتیب تشکیلات افغان تور، اداره مطابع، اداره سیستم سازی و حکومت‌داری دیجیتالی و اداره ملی امتحانات نظر هیأت بازنگری تشکیلات از سوی کابینه مورد تأیید قرار گرفت".

کابینه طالبان به وزارت‌های مالیه، تجارت، اقتصاد و سرحدات و قبایل وظیفه سپرده که موضوع ساخت بازار مشترک با ایران در ولایت نیمروز را به گونه همه جانبه بررسی کرده و نتایج آنرا در جلسه کابینه شریک سازند.

همچنین به هیأت بازنگری تشکیلات وظیفه سپرد که بخشی از شرکت هوایی آریانا افغان مربوط وزارت مالیه و بخشی دیگر آن مربوط وزارت ترانسپورت و هوانوردی می‌شود به خاطر حل این مشکل موضوع را بررسی نموده و فیصله کند.

کابینه فیصله نموده که وزارت شهدا و معلولین مطابق پلان و تقسیم اوقات خود برای هر یتیم 2 هزار افغانی و هر فلج 15 هزار افغانی و هر معلول 10 هزار افغانی به گونه کمک توزیع کند.

در پایان این نشست مولوی امیر خان متقی سرپرست وزارت امورخارجه نیز از دیدار‌های خویش با نمایندگان همکاری‌های اسلامی در اسلام آباد گزارش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.