پروژه‌ خدمات دستگاه تلفن دیجیتلی ۱۸ هزار لینه، غرض دسترسی به تلفن‌ و انترنت ثابت در خانه‌ها و مراکز تجاری باشندگان شهرک احمدشاه بابا واقع در ساحه ارزان قیمت کابل، روز یکشنبه ۱۶ جوزا، از سوی وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،پروژه‌ خدمات دستگاه تلفن دیجیتلی ۱۸ هزار لینه، غرض دسترسی به تلفن‌ و انترنت ثابت در خانه‌ها و مراکز تجاری باشندگان شهرک احمدشاه بابا واقع در ساحه ارزان قیمت کابل، از سوی وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی کشور راه‌اندازی شد.

 وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی کشور گفته است که این پروژه با سرمایه‌ی ۹ میلیون و ۳۷۵ هزار دالر امریکایی از سوی یک تاجر راه‌اندازی شده و قرار است تا ۲ سال آینده، تطبیق و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در  خبرنامه دفتر مطبوعاتی وزارت مخابرات آمده است که این مبلغ طی ۲۴ ماه پس از تطبیق و فعالیت این دستگاه ۱۸ هزار لینه، از سوی شرکت مخابراتی افغان‌تیلی‌کام به تاجر سرمایه‌گذار در این بخش، برگردانده می‌شود.

گفته می شود با آغاز بهره‌برداری از این شبکه‌ی تلفنی دیجیتل، در ساحات مختلف شهرک احمد شاه بابا، خدمات تلفنی صوتی، خدمات انترنت از طریق "دی‌اس‌ال” و خدمات ویدیویی از طریق تلفن‌هایی با قابلیت و سهولت ویدیویی، برای مشتریان عرضه می‌گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، خدمات ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار