رئیس انجمن صنفی رانندگان بناب گفت:هم اکنون دو هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون سنگین و نیمه سنگین در بناب مشغول فعالیت هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مختار سقزچی رئیس انجمن صنفی رانندگان بناب با اشاره به نقش رانندگان در حمل کالا حل مشکل بیمه تکمیلی رانندگان را خواستار شد.

او با اشاره به ضرورت تعیین محلی برای پارکینگ خودرو‌های سنگین در شهرستان بناب تصریح کردوافزود:نبود پارکینگ مشکلاتی را برای خودرو‌های سنگین رانندگان آن به وجود می‌آورد که امیدواریم با همکاری مسئولین استان و شهرستان اهتمام جدی در این خصوص به عمل آید.

او سپس از راه اندازی محل توزیع بار در این شهرستان خبر داد و افزود: متأسفانه برخی کارخانجات فولادی همکاری لازم را با انجمن صنفی رانندگان نداشته و در بحث بار انجمن صنفی را دور می‌زنند که امیدواریم همکاری لازم را معمول دارند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان بناب یادآور شد: متأسفانه برخی از کارخانجات توزیع بار را دور می‌زنند و به جای اینکه با شرکت‌های حمل و نقل در ارتباط باشند، به صورت مستقیم با رانندگان وارد مذاکره می‌شوند.

سقزچی در ادامه خواستار کاهش قیمت لوازم و قطعات یدکی از جمله لاستیک شد که رانندگان شدیداً با گرانی قطعات یدکی و لاستیک دست و پنجه نرم می‌کنند.

این گزارش حاکی است، در ادامه این آئین از تعدادی از رانندگان و فعالان حمل و نقل جاده‌ای بناب با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.