سرپرست اداره کل غله استان چهارمحال و بختیاری از پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی به نانوایان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  نعمت‌الله تقی‌زاده سرپرست غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری، در سفر به شهرستان فارسان از پرداخت تسهیلات ۸۰ ملیون تومانی به نانوایان خبر داد

او گفت: این مبلغ جهت بازسازی و بهسازی نانوائی‌ها پرداخت می‌شود.

تقی زاده افزود: تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی نانوایان با کارمزد ۱۵ درصد در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه ها، افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان و سایر مصارف، شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام به تجمیع و یکپارچه سازی سامانه خرید و فروش آرد کرده است و هرگونه توزیع آرد باید در قالب این سامانه انجام گیرد تا از وقوع تخلف در این حوزه جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه: هیچگونه آردی بدون رصد در سامانه امکان توزیع ندارد؛ هدف از یکپارچه سازی سامانه آرد را، نظارت و کنترل شفاف‌تر، رفع عیوب و نقاط ضعف سامانه‌های قبلی ااعلام و تاکید کرد: با یکپارچه شدن فروش و خرید آرد از بروز مشکلات احتمالی در این زنجیره جلوگیری خواهد شد.

کشف محموله قاچاق آرد دولتی در شهرستان کیار

مهدی رنجبر رئیس اداره صمت شهرستان کیار از کشف دومین محموله قاچاق آرد دولتی در شهرستان کیار خبر داد.

او گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق چیان آرد، این محموله یک و نیم تنی، با همکاری اداره صمت و نیروی انتظامی از یک دستگاه خودرو نیسان کشف و ضبط شد.

بیستم آذرماه بود که ماموران کلانتری شهرستان کیار حین گشت زنی یک دستگاه خودرو نیسان را توقیف و محموله دو تنی آرد قاچاق را کشف و ضبط کردند.

در این راستا آرد کشف شده به چرخه تولید شهرستان بازگشت و فرد خاطی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار