جانشین انتظامی شهرستان کنارک از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با ۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ "ابراهیم فضیلتی" جانشین انتظامی شهرستان "کنارک" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان "کنارک" موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس، سرانجام موفق به دستگیری، سارق سابقه دار محتویات خودرو در هنگام سرقت شدند.

وی گفت:  متهم ۲۵ ساله که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت اموال داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ فضیلتی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد تا ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی حتی المقدور خودروی خود را در پارکینگ‌های معتبر پارک کنند و از قرار دادن و رها کردن اشیاء قیمتی داخل خودرو به شدت خودداری کنند.

وی در پایان از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار