با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زاهدان یک سارق حرفه‌ای و یک مالخر لوازم یدکی خودرو به دام پلیس افتادند و ۴ میلیارد ریال اقلام مسروقه کشف شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ محمود سعادتی  ماموران انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در پی وقوع سرقت لوازم یدکی خودرو در زاهدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بررسی اظهارات مالباختگان توانستند یک سارق را که در زمینه سرقت لوازم یدکی انواع خودرو فعالیت مجرمانه داشت شناسایی کنند.

سرهنگ سعادتی  گفت: پلیس زاهدان پس از انجام تحقیقات پلیسی و میدانی، این سارق را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق مذکور اقلام مسروقه را به فرد مالخری می‌داده تا در مغازه خود به فروش برساند.

وی گتت: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و با رعایت کامل حقوق شهروندی این مالخر را نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ناچار به سرقت و فروش لوازم یدکی مسروقه اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مغازه این مالخر مقدار ۴ میلیارد ریال لوازم یدکی سرقتی کشف شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، افزود: تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان از عموم شهروندان عزیز خواست ضمن توجه به توصیه‌های پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به خدمتگزاران خود درنیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار