کتاب «خلیج فارس، هرمز کهنه (میناب) و هرمز جدید» اثر نویسنده زرندی «عبدالرسول میرزایی» رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  به مناسبت هفته پژوهش و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری، نشست صمیمی فرماندار زرند با نویسندگان و هنرمندان زرندی باحضور افشاری پور رئیس گروه فرهنگی و سلطانی رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظمی مدیر آموزش و پرورش و پور افغان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در محل سالن اجتماعات کارخانه کک سازی و پالایش قطران شماره ۱ شرکت فولاد زرند ایرانیان برگزار گردید.

علی صادق زاده فرماندار زرند ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست صمیمی، حمایت کامل خود را از نویسندگان شهرستان اعلام نمود و بیان کرد: شهرستان زرند از ظرفیت‌های فرهنگی بالایی برخوردار می‌باشد که این ظرفیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان و حتی در سطح کشور تاثیر گذار بوده و همین باعث رشد و توسعه شهرستان در عرصه‌های مختلف شده است.

علی صادق زاده با اشاره به اینکه در دوسال گذشته به دلیل محدودیت‌ها و شیوع بیماری کرونا نتوانسته آنچنان که باید مسائل و مشکلات جامعه هنرمندان خصوصا نویسندگان و هنرمندان را مورد بررسی و مساعدت قرار دهد، گفت: در خصوص رفع پاره‌ای از دغدغه‌های نویسندگان و حمایت از ایشان متعهد هستیم.

او با اشاره به اینکه چرخه فولاد در زرند تکمیل شده و به مرحله تولید شمش رسیده، افزود: در استفاده از ظرفیت صنایع و معادن فعال شهرستان در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی ایشان به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر، فرصت را مغتنم می‌شماریم.

در ادامه تعدادی از نویسندگان و هنرمندان به بیان دغدغه ها، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در عرصه فرهنگی هنری شهرستان پرداختند.

همچنین در حاشیه این نشست از کتاب «خلیج فارس، هرمز کهنه (میناب) و هرمز جدید» اثر نویسنده خوش ذوق زرندی «عبدالرسول میرزایی» رونمایی شد.

در پایان سرکار خانم گلستانی فعال هنری و نویسنده و همچنین استاد میرزایی در آستانه شب یلدا به بیان تفسیر‌های مختلفی در خصوص قدمت این شب در متون تاریخی ایرانی اسلامی پرداختند که همزمان استاد عزیزاللهی استاد خوشنویس زرندی به خطاطی زیبایی در وصف ایام فاطمیه (س) (السلام علیک یا فاطمه الزهرا) پرداخت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.