فرماندار گناباد گفت: مشکل کمبود خوابگاه برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های بین بخشی سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قابل رفع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد در نشست کمیسیون دانشجویی گناباد گفت: برای ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد دچار کمبود خوابگاه هستیم و خواستار استفاده از ظرفیت مازاد خوابگاه‌های سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای کاهش این مشکل هستیم.

وی گفت: کمپین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد در فضای مجازی برای جلب توجه مسئولان به رفع این مشکل است و با توجه به کمبود خوابگاه و از طرفی افزایش اجاره بهای واحد‌های مسکونی در این شهرستان دانشجویان با مشکلاتی در زمینه اسکان مواجه هستند.

فرماندار گناباد گفت: با وجود مکان‌های خالی و بدون استفاده خوابگاهی در سایر مراکز آموزش عالی گناباد، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان نباید به دلیل کمبود خوابگاه مجبور به اجاره منازل شخصی با هزینه‌های زیاد شوند.


بیشتر بخوانید


قربانی گفت: همچنین خواستار استفاده از واحد‌های مسکونی مسکن مهر که در سال‌های گذشته احداث و بدون استفاده مانده است، برای تامین خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

رضا احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد با کمبود خوابگاه برای ۲۰۰ نفر از دانشجویان پسر مواجه است، و ما می خواهیم با استفاده از ظرفیت مازاد سایر دانشگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان برای رفع این مشکل اقداماتی شود.

وی گفت: با توجه به افزایش دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه از ۱۱۰ به ۱۵۰ نفر در نیمسال تحصیلی آینده مشکل کمبود خوابگاه این دانشگاه افزایش می‌یابد لذا باید چاره اساسی برای رفع آن اندیشیده شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار