مخلص الائمه گفت: نظام اداری نیازمند یک تحول جدی است و بروکراسی باید جمع شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مخلص الائمه استاندار مرکزی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شازند گفت: نظام اداری نیازمند یک تحول جدی است، پایه ناکارآمدی در دستگاه‌های اجرایی است و باید تلاش شود ناکارآمدی به حداقل برسد و بروکراسی باید جمع شود

مخلص الائمه افزود: وظیفه ما پارو زدن قایق دستگاه اداری نیست، ما سکانداری را انجام می‌دهیم و حل مشکلات شهروندان باید با درایت مدیران و مسئولان حل و فصل شود، ۳۱ استان کشور در این کشتی نشسته‌اند برخی از ما هم به عنوان سرنشینان این کشتی باید تصمیم گیری مناسبی داشته باشیم.

او اضافه کرد: آنچه نمی‌گذارد شرایط موجود به شرایط مطلوب برسد موانع است که به آن مساله می‌گوییم و ما در استان مرکزی نظام مسئله محوری به عنوان گفتمان حاکم بر دستگاه‌های اداری را اعلام کردیم و از همگان می‌خواهیم تا در تقویت این گفتمان همراهی و مسایل را به درستی شناسایی و اولویت بندی کنند و به سمت آینده مطلوب در حرکت باشند.

استاندار مرکزی بیان کرد: برای رسیدن به آینده مطلوب حل مسایل ضروری است و طبق تاکید مقام معظم رهبری، مسئله محوری باید مورد توجه قرار گیرد و برا‌ی تحقق هدف، کار جهادی نیاز است و مردم می‌دانند دولت در شرایط سخت اقتصادی کار را تحویل گرفت.

او ادامه داد: جناح‌های سیاسی رقیب دولت نیستند رقیب دولت و دشمن اول، فساد و ناکارآمدی است این ۲ مولفه علت و معلول مشکلات کشور هستند که همه اقشار نسبت به آن معترض هستند و با توجه شرایط کشور و مردم، مکلف هستیم در بین مردم و جوانان ناامیدی ایجاد نکنیم که ایجاد یاس، حرام شرعی و ملی است و دست اندرکاران کشور به سمت افزایش رضایت مردم حرکت کنند.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر واکسیناسیون بوده تصریح کرد: وقتی دولت جدید سرکار آمد، شمار تلفات کووید۱۹ بسیار بالا بود که با تسریع واکسیناسیون فوتی‌ها کاهش یافت.

در این مراسمی با حضور استاندار مرکزی یحیی رمضانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شازند معرفی و از خدمات حسین رجبی تقدیر شد.

یحیی رمضانی سرپرست فرمانداری شازند هم گفت: خدمتگذاری صادقانه و مشارکت محور شاکله اقدامات در شهرستان است و تا زمانی که در این شهرستان هستم خدمتگذار مردم ولایت مدار خواهم بود و در راستای رفع مشکلات نظام و مردم خدمت خواهم کرد.

رجبی فرماندار سابق شازند هم گفت: مردم این شهرستان از نداشتن بیمارستان دولتی رنج می‌برند و نرخ بیکاری شهرستان با ۱۲ و نیم درصد به ۹ هزار نفر بیکار رسیده است وکارخانه قند شازند نمادی از این شهرستان است که باید برای احیای آن اقدام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.