سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تعدادی از ادارات در زاوه باید مستقل از تربت‌حیدریه باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدهادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تعدادی از ادارات در شهرستان زاوه خراسان رضوی هنوز مستقل نشده‌اند و این ضعف بزرگی است، اداره‌های زاوه باید مستقل از تربت‌حیدریه باشد.

وی گفت: در استانداری خراسان رضوی نیز از منفک شدن ادارات زاوه از تربت‌حیدریه حمایت می‌کنیم، این شهرستان مستقل شد تا امکانات بهتری جذب کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید زاوه گفت: مناطق محروم اولویت ویژه دولت است و استاندار خراسان رضوی نیز به حوزه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و صنعتی توجه دارد لذا باید از این فرصت استفاده کنیم تا شاهد شکوفایی منطقه باشیم.

طباطبائی گفت: دولت سیزدهم با شعار خدمت، عدالت محوری و مبارزه با فساد در همه زمینه‌ها گام جدیدی برای خدمتگزاری برداشته است.

وی گفت: ترکیب جدید فرمانداران شهرستان‌های این استان را بر اساس شاخص‌های دولت سیزدهم مشخص کردیم و فرماندار جدید زاوه نیز فردی مومن، متعهد، کاردان و انقلابی است و امیدواریم مشکلات جاده، راه و سایت اداری شهرستان رفع شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: خدمت به مردم از نعمت‌های الهی است که اجر آن به شکل نامحدود نزد خداوند محفوظ است، فرصت‌ها تمام می‌شود و کسانی که کوتاهی کرده و کار نکردند روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

گفتنی است؛ در این مراسم محمد وفایی نژاد به‌عنوان فرماندار جدید زاوه معرفی و از خدمات محمود صادقی فرماندار قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: زاوه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار