فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری باند سارقان احشام خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری ۳ نفر سارق احشام و اعتراف به ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام طی یک ماه گذشته در روستا‌های اطراف شهرستان ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارقان و کشف احشام سرقتی آغاز شد که در ادامه تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از ۳ نفر سارق سابقه دار در این سرقت‌ها بدست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری سارقان در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه بیان کرد: سارقان پس از دستگیری به سرقت ۷۲ راس احشام در قالب ۸ فقره سرقت در روستا‌های اطراف شهرستان ساوه اعتراف کردند.

او با اشاره به لزوم تشدید حفاظت فیزیکی از محل نگهداری دام‌ها تصریح کرد: دامداران در صورت امکان محل نگهداری دام را به دوربین مداربسته مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد یا خودرو‌های مشکوک در اطراف محل دامداری، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.