معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین های واگذاری شده بلاتکلیف درحوزه گردشگری خلع ید می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صبح امروز کارگروه زیربنایی- توسعه روستایی و عشایری با دستور کار تعیین و تکلیف زمین واگذاری شده درحوزه گردشگری در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این کارگروه با انتقاد از نحوه واگذاری اراضی ملی گفت: زمین‌هایی که جهت ایجاد طرح‌های گردشگری در استان واگذار شده، اما ماه‌ها است بلاتکلیف باقی مانده، بایدخلع ید و به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود.

او سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری را موظف کرد تا سه ماه آینده زمین‌هایی که درسال‌های گذشته واگذار و کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند کمیته‌ای تشکیل واین زمین‌ها خلع ید شود.

معاون عمرانی استاندار همچینین در ادامه با تذکر جدی به سهل انگاری سازمان‌های مربوطه نسبت به واگذاری زمین‌ها از آن‌ها خواست افرادی که قرار است اراضی ملی به ان‌ها واگذار شود اهلیت سنجی شود وبه همین راحتی زمین دراختیار آن‌ها قرار نگیرد.

در این کارگروه برای اجرایی شدن مصوبات تاکید شد و سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موظف شدند تا در کارگروه بعدی تمامی اطلاعات زمین‌های واگذاری را ارائه دهند و نسبت به عملکرد خودشان پاسخگو باشند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.