پدر و دختر اراکی به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  پدر و دختر اراکی به علت گاز گرفتگی در منزل مسکونی شان جان خود را از دست دادند و مادر خانواده به علت مسمومیت در بیمارستان بستری شد.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت: عصر دیروز گزارشی از فوت ۲ نفر به علت گازگرفتگی در یکی از محله‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ مختاری افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشاهده شد، مردی ۳۵ ساله و دختر ۳ ساله اش در منزل مسکونی شان فوت شده اند.

او اضافه کرد: همسر این مرد نیز دچار مسمومیت شده و دارای علائم حیاتی می‌باشد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و بررسی‌های اولیه نشان از مرگ فوتی‌ها به علت گازگرفتگی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک بیان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

متاسفانه در فصول سرد، هر سال شاهد چنین حوادث تلخی هستیم که با رعایت اصول ایمنی در نصب و تهویه وسایل گرمایشی گازسوز و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد به راحتی می‌توانیم از بروز این نوع حوادث جلوگیری کنیم.

هنگام مواجه شدن با افراد مسموم شده با گاز مونوکسید کربن ضمن ارزیابی ایمنی صحنه و رعایت ایمنی باید افراد مسموم شده را سریعا به محیط باز انتقال داد و با کنترل علائم حیاتی افراد، از باز بودن راه‌های تنفس آن‌ها اطمینان حاصل کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.