فرماندار شهرستان تفت گفت: در ۳۵ مکاتبه جداگانه با وزیر نیرو درخواست اعتبار برای پروژه‌های متعدد در این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و با هماهنگی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه تفت در ۳۵ نامه مجزا به پروژه‌ها و مشکلات مختلف در این شهرستان  اشاره شد و درخواست تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن پروژه‌ها و رفع مشکلات صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: سعی شد در درخواست‌های صورت گرفته عدالت رعایت شود و مشکلات و پروژه‌های عمرانی درخواستی همه مناطق شهرستان بیان شود.

نوکار ادامه داد: به محض نهایی شدن مصوبات سفر نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان تفت در چند روز آینده سعی می‌شود با برگزاری نشست خبری، مردم شهرستان را از جزئیات مصوبات باخبر شوند.

فرماندار شهرستان تفت گفت: به منظور آگاهی مردم شهرستان از موضوع مکاتبات با وزیر نیرو تصاویر مکاتبات که با امضای نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه تفت و بنده به وزیر داده شد در سایت و اینستاگرام فرمانداری تفت انتشار یافت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار