پویش «یلدا به شرط مهربانی» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید محمدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پویش «یلدا به شرط مهربانی» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند استان راه‌اندازی شده است.

او ضمن تقدیر از کمک‌های مردم نیکوکار استان، خیران و مؤسسات خیریه به خانواده‌های نیازمند افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اضافه کرد: خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی (میوه، آجیل و شیرینی) خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

او با اشاره به فعالیت ۱۲۴ مرکز نیکوکاری در استان ادامه داد: مراکز نیکوکاری محله ور توسط نیرو‌های مردمی و با حمایت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی می‌شوند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های شما را به دست نیازمندان می‌رسانند.

محمدی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۵ هزار و ۲۵۰ فرزند محسنین و یتیم اضافه کرد: حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب فرزند معنوی‌شان واریز کنند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کمیته امداد ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار