شهردار صدرا با اشاره به درخواست شهروندان مبنی بر توسعه تلفن ثابت شهری و تقویت آنتن دهی تلفن همراه، گفت: زیرساخت های مخابراتی شهر صدرا توسعه داده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار صدرا در جلسه‌ای با مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص طرح‌های توسعه مخابرات در شهر صدرا و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه تلفن ثابت شهری و تقویت آنتن دهی تلفن همراه در سطح شهر را مطرح و مورد بررسی قرار داد.

پرنیان اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات و درخواست‌های شهروندان موضوع تلفن ثابت و تقویت آنتن دهی تلفن همراه است که برای رفع این موضوع شهرداری صدرا همکاری بسیار خوبی با شرکت مخابرات استان داشته است به طوری که تاکنون در کمترین زمان مجوز حفاری تعداد زیادی از آنتن‌های تلفن همراه در نقاط مختلف شهر صدرا صادر شده است و به همین منظور حدود ۱۳ آنتن همراه اول، ۱۲ آنتن ایرانسل نصب گردیده است و ۳ آنتن رایتل در شرف نصب است.

او افزود: شهرداری صدرا همواره بر رفع مشکلات زیرساختی شهر صدرا تاکید دارد و آماده همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی می‌باشد و تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون تمامی موانع بر سر راه توسعه شهر را با همکاری دیگر مدیران و شورای شهر برداریم.

پرنیان ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه فارس در شهر صدرا اظهار کرد: در راستای خدمت به مردم باید افراد بدون خستگی و در نظر گرفتن منافع شخصی به صورت جهادی کار کنند و در این راستا شهرداری نیز نهایت همکاری خود را با ادارات از جمله مخابرات بکار خواهد گرفت.

 ایزدی رئیس شرکت مخابرات فارس نیز اظهار داشت: در حال حاضر تلفن ثابت برای مخابرات نزدیک به ۳۵ میلیون ریال هزینه دارد، اما با مبلغ ۲ میلیون ریال مشترکان واگذار می‌کند. با شرایط موجود تامین امکانات به سختی انجام می‌شود.

او افزود: در حال حاضر مخابرات منطقه فارس این تجهیزات را تامین کرده و در استان موجود است و با همکاری شهرداری و صدور مجوز‌های لازم توسعه‌ی مخابراتی در شهر صدرا نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.