با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، خبر‌های متنوعی در این باره در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله کمتر از سه هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

وستهام به دنبال ستاره لیل

به درخواست دیوید مویس، وستهام مذاکرات خود را با تیم لیل برای جذب جاناتان دیوید ستاره این تیم آغاز کرد.

انتقال ۲۵ میلیون پوندی تریپیه به نیوکاسل

به گزارش talkSPORT، کایران تریپیه قرار است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه با ۲۵ میلیون پوند راهی نیوکاسل شود.

مدافع راست ملی پوش انگلیسی در حال حاضر همراه با اتلتیکو مادرید در اسپانیا به سر می‌برد، اما ستاره سابق برنلی و تاتنهام خود را آماده می‌کند تا به لیگ برتر بازگردد.

ولاهوویچ پیشنهاد نجومی فیورنتینا را رد کرد

دوسان ولاهوویچ ستاره فیورنتینا پیشنهاد نجومی این تیم برای تمدید قراردادش را رد کرد.بارون، مدیرعامل فیورنتینا گفت: "دوسان و مدیر برنامه هایش پیشنهاد قرارداد جدید ما را رد کردند. ما بهترین دستمزد تاریخ فیورنتینا را ارائه دادیم. "

کوتینیو به تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاد داد

The Mirror ادعا می‌کند که فیلیپه کوتینیو به تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاد شده است، زیرا بارسلونا به دنبال خریدار است.این بازیکن ملی پوش برزیلی پیش از این در لیورپول بازی کرده است، اما قرارداد هنگفت او در نیوکمپ و آماده نبودنش، باعث شده نتواند توجه تیم‌ها را به خود جلب کند.

افزایش رقم قرارداد کانسلو با منچسترسیتی

روزنامه دیلی استار مدعی شد ژائو کانسلو آماده امضای قرارداد جدیدی با منچسترسیتی است.

هنوز دو سال و نیم از قرارداد ملی پوش پرتغالی باقی مانده، اما قرار است مبلغ قرارداد او به ۲۵۰۰۰۰ پوند در هفته افزایش یابد.

اسپرز گزینه‌ای برای ویدال  

Calciomercato گزارش می‌دهد که تاتنهام گزینه‌ای برای آرتورو ویدال بازیکن مغضوب اینتر است.

هافبک ملی پوش شیلیایی در اینتر نیمکت نشین شده و ممکن است به تیم آنتونیو کونته، سرمربی سابقش در شمال لندن بپیوندد.

مورینیو لوفتوس چیک را می‌خواهد

به گزارش ایل رومانیستا، ژوزه مورینیو می‌خواهد روبن لوفتوس چیک را به رم بیاورد.سرمربی پرتغالی امیدوار است که تامی آبراهام هم تیمی سابق این بازیکن ۲۵ ساله در آبی‌ها بتواند او را متقاعد کند تا به ورزشگاه المپیکو برود.

لوفتوس چیک در این فصل تحت هدایت توماس توخل برای چلسی عملکرد خوبی داشته است، اما گفته می‌شود که او برای چالش جدیدی در خارج از انگلیس آماده است.

هرناندز میلان مورد توجه چلسی قرار دارد

به گزارش ال ناسیونال، چلسی مایل به خرید تئو هرناندز، مدافع چپ میلان است.آبی‌ها می‌توانند این بازیکن ۲۴ ساله را برای پوشش بیشتر در دفاع بیاورند، زیرا بن چیلول هنوز از مصدومیت رها نشده است.

هرناندز که تا سال ۲۰۲۴ با میلان قرارداد دارد، در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ تاکنون در ۱۴ بازی سری آ یک گل و ۵ پاس گل به ثبت رسانده است.

امیدواری پاری سن ژرمن به تمدید قرارداد با امباپه

لئوناردو، مدیر پاری سن ژرمن در مورد آینده کیلیان امباپه گفت: "اگر امباپه تصمیم به ماندن داشته باشد، می‌ماند، زیرا این آرزوی ما است. ما دوست داریم که او بماند، اما باید به موقعیت او احترام بگذاریم. با این حال، فکر می‌کنم هنوز فرصت‌های خوبی برای تمدید قرارداد او وجود دارد. "

لایپزیش آماده انتقال قرضی موریبا است

به گزارش اسپورت بیلد، لایپزیش آماده است تا ایلایکس موریبا را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند.این بازیکن ۱۸ ساله در تابستان از بارسلونا به ردبول آرنا نقل مکان کرد.

موریبا در تمام مسابقات تا به امروز فقط ۱۰۰ دقیقه برای لایپزیش بازی کرده است و آن‌ها قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال مشتری قرضی هستند تا او بتواند به طور ثابت بازی کند.

مذاکره منچستریونایتد برای جذب ستاره مارسی

به گزارش ال ناسیونال، منچستریونایتد در حال مذاکره برای جذب بوباکار کامارا، ستاره مارسی است.این بازیکن ۲۲ ساله مجاز خواهد بود تا در ژانویه پیش قراردادی با شیاطین سرخ بنویسد.

بارسلونا نیز به کامارا علاقمند است، اما رالف رنگیک، سرمربی یونایتد، که به دنبال تقویت هافبک دفاعی خود است، می‌خواهد در رقابت برای جذب این بازیکن فرانسوی پیروز شود.

بارسلونا همچنان مشتاق جذب ماتا است

به گزارش دیلی استار، بارسلونا همچنان مشتاق جذب خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد است.

غول‌های اسپانیایی در تابستان سعی کردند این بازیکن ۳۳ ساله را به خدمت بگیرند، اما او در نهایت یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.ماتا در این فصل به ندرت برای یونایتد بازی کرده است، اما بارسا قصد دارد زمانی که او در ژوئن آینده بازیکن آزاد شود، به سراغ او برود.

تمایل بارسا برای بازگرداندن بارترا

به گزارش اسپورت، بارسلونا مایل است مارک بارترا، مدافع سابق خود را از رئال بتیس دوباره به خدمت بگیرد.

این بازیکن ۳۰ ساله قبل از رفتن به بوروسیا دورتموند در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ بازی برای بارسا انجام داد.

ژاوی می‌خواهد هم تیمی سابق خود را به نیوکمپ بازگرداند، اما بارسا ممکن است برای جذب او با میلان رقابت کند.

بایرن در اندیشه خرید رافینیا

به نقل از Todofichajes، بایرن مونیخ در حال برنامه ریزی برای جذب رافینیا، وینگر لیدز است.

در صورتی که کینگزلی کومان قرارداد جدیدی با بایرن امضا نکند، قهرمان آلمان تابستان آینده پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی برای رافینیای ۲۵ ساله ارائه خواهد کرد.

رافینیا که اخیراً تمایل خود را برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرده است، در این فصل در ۱۶ بازی لیگ برتر ۸ گل به ثمر رسانده است.

علاقه ناپولی به جذب مدافع تاتنهام

به گزارش کوریره دلو اسپورت، داوینسون سانچز مدافع تاتنهام مورد توجه ناپولی قرار گرفته است. غول‌های ایتالیایی این بازیکن ۲۵ ساله را برای جانشینی کوستاس مانولاس که به تازگی به المپیاکوس پیوسته، می‌خواهند.

سانچز تا سال ۲۰۲۴ با اسپرز قرارداد دارد، اما در این فصل تنها در ۸ بازی لیگ برتر برای این باشگاه حضور داشته است.

رقیب طارمی زیر ذره بین لیورپول

به گزارش مارکا، لیورپول لوئیز دیاز، مهاجم پورتو را به عنوان یک هدف نقل و انتقالات معرفی کرده است.

با توجه به این که محمد صلاح و سادیو مانه در ژانویه عازم بازی‌های ملی می‌شوند، یورگن کلوپ مایل است بخش هجومی تیم خود را تقویت کند.

دیاز در صدر لیست لیورپول قرار دارد و این بازیکن کلمبیایی در ۱۴ بازی لیگ برتر تا به اینجای فصل ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

وضعیت هالند در دورتموند


زورک، مدیر بوروسیا دورتموند درباره آینده ارلینگ هالند مهاجم نروژی این تیم به اسکای گفت: "ما دوست داریم هالند بماند. ما مجبور نیستیم او را حتی به دلایل اقتصادی بفروشیم.

او افزود: ما همچنین می‌دانیم که ارلینگ تحت شرایط خاص این فرصت را دارد که برود. "
هانس یواخیم واتزکه، مدیرعامل دورتموند هم علاقه رئال مادرید به جذب هالند را تایید کرد.

اخبار کوتاه

  • به گزارش سان، نیوکاسل یونایتد به دنبال آن است که در ژانویه آنتونی مارسیال را با قراردادی ۶ میلیون پوندی به صورت قرضی از منچستریونایتد جذب کند.
  • قرار است مبلغ قرارداد جدید برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، دو برابر شود و به هفته‌ای ۳۰۰ هزار پوند افزایش یابد.
  • یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول فاش کرده است بازیکنان واکسینه نشده را به خدمت نمی‌گیرد.
  • به گزارش سان، لیدز به دنبال انتقال ۲۰ میلیون پوندی مک کنی ملی پوش آمریکایی یوونتوس است.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار