رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت:نخستین سرای نوآوری محصولات کشاورزی و دامی ضمن توجه به ظرفیت‌های کشاورزی مراغه و پایین بودن نرخ بهره‌وری محصولات این بخش، سرای نوآوری محصولات فراسودمند کشاورزی و دامی را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه تحقیق و پژوهش از ابزار‌های اساسی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب دانست وگفت:ساختمانی با سه هزار مترمربع زیربنا برای فعالیت زیرگروه‌های این سرای نوآوری اختصاص یافته و مرکز رشد کشاورزی و دامی، مجموعه استارتاپی، پردیس‌های آموزشی و مهارتی و فن‌بازار از جمله زیرگروه‌های این سرای پژوهشی است.

اوافزود:این مرکز حلقه وصل دانشگاه و صنعت خواهد بود و ایده‌ها را به کسب و کار و اشتغالزایی تبدیل خواهد کرد.

او اضافه کرد: رسالت اصلی سرا‌های نوآوری در حقیقت اشتراک با صنعت و تجاری‌سازی با مشارکت بخش خصوصی است و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز با همین رویکرد راه‌اندازی شده است.

 سرای نوآوری محصولات فراسودمند کشاورزی و دامی به اقدامات معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه اشاره کرد و گفت: شرکت در ۱۲ همایش‌های ملی و منطقی، ۶ اختراع، ۳۳ جلد کتاب، فصلنامه علمی و پژوهشی، ۳۴ طرح پژوهشی، جشنواره‌های فرهیختگان و وجود ۶۶ هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه، از جمله اقدامات معاونت پژوهشی است.

 در این مراسم به مناسبت هفته پژوهش از برترین پژوهشگران شهرستان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهش ، دانشگاه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.