معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: بیکاری اصلی‌ترین معضل کشور ماست و بیشترین قشر بیکار متاسفانه افراد تحصیل کرده هستند. مجموعه‌هایی که ارتباط علم و عمل را ایجاد می‌کنند ارزشمند هستند و کشور ما در شرایط حساس کنونی نیازمند این مجموعه هاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدعلی موسوی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه  گفت:بیکاری اصلی‌ترین معضل کشور ماست و بیشترین قشر بیکار متاسفانه افراد تحصیل کرده هستند.

اوافزود:در این راستا راه‌اندازی مراکز نوآوری می‌تواند پلی ارتباطی بین پژوهش و کارآفرینی باشد و مشکل بیکاری با ایجاد چنین مراکزی کاهش و این نوید اقدامات خوش در آینده خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه مسیر توسعه را در دنیا پژوهشگران تعیین می‌کنند خاطرنشان کرد: دنیا به طرف استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و هوش مصنوعی می‌رود از این رو باید در این حوزه‌های تحول آفرین قدم برداریم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه خاطرنشان کرد: به مرور زمان بسیاری از شغل‌های فعلی با ورود شرکت‌های دانش بنیان و هوش مصنوعی از بین خواهند رفت و از این اگر به فکر نباشیم به تعداد بیکاران افزوده خواهد شد.

اوهمچنین در این مراسم اعلام کرد: در برنامه‌های آتی شهرستان تاسیس شهرک فناورانه و صنعتی برای شرکت‌های دانش بنیان را در نظر داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قشربیکار ، پژوهشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.