سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از حل مشکلات مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در حاشیه جلسه مدیران سرخابی با مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: درست است که ما ۲ تیم رقیب هستیم، اما رقابت ما در زمین مسابقه است. هر ۲ باشگاه در جا‌هایی مثل بحث حرفه‌ای سازی منافع مشترک دارند و در آنجا سعی می‌کنیم به یکدیگر کمک کنیم.

صدری افزود: جلسه خوبی با اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای داشتیم و این نوید را به هواداران پرسپولیس و استقلال می‌دهم که با عنایت این بزرگواران مشکل حرفه‌ای سازی ما حل شد و قرار است موارد مدنظر را انجام بدهیم. خدا را شکر کمتر از مهلت ۳ ماه این مشکل حل شد. امیدواریم از این مشکلات برای ۲ باشگاه دیگر پیش نیاید. عزیزی خادم، عباسی، مصطفوی و مهدی امروز به ما کمک کردند. خبر خوبی به هواداران می‌دهیم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم مقامی در این رقابت‌ها کسب کنیم و با جدیت لطف دوستان را در زمین مسابقه جبران کنیم و برای کشور عزیزمان باعث افتخار و سربلندی شویم.

صدری گفت: ما و آجرلو در بحث مجوز حرفه‌ای سازی پای کار بودیم و خدا را شکر توانستیم نظر مثبت عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، مصطفوی و عباسی اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

موضوع شکایت از مدیررسانه ای باشگاه استقلال قابل چشم پوشی نیست 

او درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: یکسری مسائل اداری وجود دارد. هواداران از مدیران هر ۲ باشگاه انتظاراتی دارند و باید کار حرفه‌ای را انجام بدهیم. موضوعی نیست که ما چشم پوشی کنیم. هر جایی که منافع مشترک داریم با یکدیگر همکاری می‌کنیم و کارمان را پیش می‌بریم.

او درباره مشکلات اصلی دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: ۲، ۳ مشکل اصلی بود که یکی از آن در بحث مالی و پرونده کالدرون بود که حل شده است. همچنین در بحث‌های دیگر تعهد دادیم و مصطفوی هم راهنمایی‌هایی کرد. مسائل جزیی را در وقت مناسب اعلام می‌کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اکنون مشکلات دریافت صدور مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها گفته شده است، گفت: مصطفوی به عنوان بزرگتر فوتبال اعلام کرد که باید مشکلات خود را روی یک میز حل کنیم. اولیایی نقطه نظرات خود را مطرح کرده است. خدا را شکر توضیحاتی که دادیم برای دوستان قانع کننده بود و راهنمایی‌های بزرگواران را به دیده منت قبول کردیم و فکر می‌کنم این مسائل را دیگر برای هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال نخواهیم داشت.

او درباره اینکه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شده است، گفت: بله، الان هوای خوب می‌آید!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
این مرتیکه هرچی میگه دروغه باورنکنید مثل همین بازشدن پنجره که قول داد تا تا جمعه باز بشه ولی نشد که نشد
آخرین اخبار