مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: بیش از ۸۰۰ خادم از استان کرمان به مسجد مقدس جمکران اعزام شده و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مدیر مرکز امورخادمین، مدیر هسته گزینش و خادمان مسجد مقدس جمکران با سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند. 

امیر مسلم کاشانی زاده، مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران با همراهی حسن دهنوی مسئول بازرسی و هسته گزینش و گروه خادمین مسجد مقدس جمکران استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

کاشانی زاده گفت: مراکز مختلفی در سطح کشور داریم که خادمین افتخاری خود را برای خدمت به زائرین مسجد مقدس جمکران به قم اعزام می‌کنند که یکی از این مراکز قابل توجه، استان کرمان و  به ویژه شهرستان رفسنجان است.

او افزود: بیش از ۸۰۰ خادم از استان کرمان به مسجد مقدس جمکران اعزام شده و به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران هدف از حضور در استان کرمان را شناسایی ظرفیت‌های گروه خادمان عنوان کرد و گفت: حضور ما برای شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی است که در استان کرمان وجود دارد تا بتوانیم به منظور انسجام و هماهنگی بیشتر حوزه خدمت افتخاری در قم، از آن‌ها استفاده کنیم.

او ادامه داد: استان کرمان در حوزه‌های مختلف؛ فنی، فرهنگی، انتظامات و غیره خدمت رسانی‌های متعددی به زائران می‌کند و سعی داریم از ظرفیت تخصصی استان کرمان استفاده کنیم.

جلیل رضازاده، دبیر گروه خادمین استان کرمان، مسجد مقدس جمکران را پایگاه عظیم تشیع دانست و گفت: استان کرمان به عنوان جهان شهر مقاومت، باید در خدمتگزاری الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

او با اشاره به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر اینکه دوست دارم، کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند، بیان داشت: امیدوارم که خداوند توفیق دهد تا بتوانیم در خط ولایت گام برداریم و شرمند شهدا نشویم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار