برنامه ویژه و کیت Detect به شما کمک می کند تا با استفاده از گوشی هوشمندتان تست کرونا را در خانه بگیرید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، از آنجا که شاید داروخانه‌ها و خرده فروشان تست‌های کرونا را تمام کرده باشند و شما به آن‌ها نیاز داشته باشید، می‌توانید از گوشی هوشمندتان و یک برنامه مخصوص برای انجام تست استفاده کنید. گفته می‌شود برنامه Detect دقت ۹۷.۳ درصدی در تست PCR را ارائه داده و نتیجه را هم در حدود یک ساعت به شما می‌دهد. این آزمایش با گوشی هوشمند شما و برنامه Detect که به ترتیب در App Store و Google Play Store برای iOS و اندروید منتشر شده در دسترس است.

در حالی که برخی از تست‌ها ممکن است گیج کننده باشند، پیروی از دستورالعمل‌هایی که به صورت ویدئویی در این برنامه ظاهر می‌شوند، روند استفاده از Detect را تقریباً بی خطا می‌کند. ویدئو‌ها که دستورالعمل‌های گام به گام را نشان می‌دهند، دارای یک تایمر شمارش معکوس هستند تا تضمین کنند که دستورالعمل‌ها را دقیق دنبال می‌کنید. حتی می‌توانید قبل از رفتن به مرحله بعدی، هر ویدئو را دوباره پخش کنید.

این آزمایش مستلزم استفاده از تلفن هوشمند و برنامه است، زیرا نتایج به مقامات بهداشت عمومی مرتبط مطابق با الزامات محلی، ایالتی و فدرال در آمریکا گزارش می‌شود.

آزمایش کرونا detect

کیت پایه، که شامل یک تست و هاب قابل استفاده مجدد است، با قیمت ۷۵ دلار در وب سایت Detect در دسترس است و هر آزمایش ۴۹ دلار برای فرد هزینه خواهد داشت. در مورد انواع سویه‌های کرونا که این تست می‌تواند تشخیص دهد، شرکت می‌گوید: "تست Detect با تجزیه و تحلیل بیوانفورماتیک نشان داده می‌شود تا همه انواع سویه‌ها، از جمله دلتا و Omicron را شناسایی کند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohanna
۲۰:۰۹ ۱۴ دی ۱۴۰۰
این برنامه را از کجا دانلود کنیم
آخرین اخبار