سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: نتیجه گیری و قهرمان شدن در لیگ ایران بستگی به مرحله پلی آف ، بازی‌های نیمه نهایی و فینال دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان، در خصوص روندی که تیم والیبال سپاهان در پیش گرفته گفت: رقابت با چند تیم خوب در این فصل باعث شد که ما سعی کنیم اهدافمان را بر اساس شرایط هر مسابقه طراحی  کنیم، بعد از ۱۱ مسابقه در سطر جدول قرار داریم  و تلاش خواهیم کرد جایگاهمان را حفظ کنیم تا نه تنها در نیم فصل اول  بلکه  در کل  مسابقات جایگاه خوبی داشته باشیم و در مرحله پلی آف هم بتوانیم از  حق  میزبانی بهتر استفاده کنیم.

 وی در رابطه با سطح بازی های  انجام شده، گفت : در ۱۱ هفته پشت سر گذاشته بازی های سختی انجام دادیم، لیگ امسال به واسطه اینکه تیم ها سرمایه گذاری خوبی کردند و تعداد تیم‌هایی که در مقایسه با سال گذشته به دنبال کسب قهرمانی هستند  بیشتر شده و بازیکنان خوبی کسب کردند، کیفیت خوبی دارد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: به عنوان مثال بردن تیم سایپا که در رده ۱۳ جدول بود برای ما کار راحتی نبود و ما با تمام توان بازی کردیم تا موفق شویم این تیم را شکست دهیم. قطعا پیش بینی مسابقات و نتایج خیلی سخت  بود.

وی  در خصوص پیش بینی نتایج  گفت: نتیجه گیری و قهرمان شدن در لیگ ایران بستگی به مرحله پلی آف ، بازی‌های نیمه نهایی و فینال دارد، شما در مرحله گروهی میتوانید  جایگاه خوبی کسب کنید اما به طور قطعی نمیتوان گفت با پشت سر گذاشتن این مسابقات، شما قهرمان فصل هستی به علت اینکه هنوز قسمت عمده بازی ها باقی مانده و قسمت سخت‌اش مرحله پلی آف و فینال بازی ها است.

محمدی راد در خصوص برنامه ریزی صورت گرفته برای مسابقه فینال گفت: تمامی لیگ ها سعی میکند بازی فینال  که گل مسابقات است را به بهترین شکل برگزار کنند تا تماشاگران و حتی خود بازیکنان از برگزاری مسابقه لذت ببرند، شاید تنها کشوری باشیم که بازی فینال را به صورت تک بازی انجام خواهیم داد، امیدوارم که فدراسیون ورود کند  و شرایط را  تغییر دهد، علاقه مندان زیادی هستند که میخواهند از تماشای بازی فینال لذت ببرند اما  اگر به صورت تک بازی باشد شاید آن شرایط ایده‌آلی که باید یک لیگ و یک قهرمان داشته باشه، را نخواهد داشت.

وی گفت: برای لیگ ایران که در چند لیگ معتبر دنیا حضور دارد و  والیبال ایران که در ۱۰ تیم برتر دنیا قرار دارد،  فینال به صورت تک بازی شایسته نیست  و منوط به این است که مسابقات به سال آینده  موکول شود تا زمان کافی وجود داشته باشه در صورتی که اصرار داشته باشیم مسابقات با همین شیوه برگزار شود هیچ شانسی برای اینکه بخواهیم فینال را دو الی سه بازی برگزار کنیم نخواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در رابطه با وقفه دو هفته‌ای لیگ در دور رفت گفت: مسابقات باشگاه های جهان وقفه‌ای در برگزاری مرحله رفت به وجود آورد که تقریبا ۱۸ روز مسابقه‌ای برگزار نشد و همین باعث می‌شود که دور برگشت فشار مسابقات بیشتر شود، فکر میکنم تنها راه حلی که میتواند به تیم ها و بازیکنان کمک کند این است مسابقات، به خصوص مرحله پلی آف به سال آینده موکول شود.

وی گفت: در صورتی که ما بتوانیم دور برگشت را تا پایان  اسفند انجام دهیم و مرحله پلی آف و فینال را سال آینده، به تیم ها در ریکاوری و کاهش آسیب دیدگی بازیکنان کمک میشود تا کیفیت مسابقات بالاتر رود و تیم ها بتوانند  اکثر بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند تا مسابقات جذاب تری را شاهد باشیم .

محمدی راد در خصوص بعد مثبت و منفی تعطیلی ها گفت:  تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات بعد مثبتش این بود که برای بعضی تیم هایی که  خسته بودند و  آسیب دیده داشتند، فرصت  ریکاوری به وجود آمد و آسیب دیدگان به تمرین های مسابقات برگشتند، اما شاید بعد منفی که در آینده بیشتر خودش را نشان میدهد فشار مضاعفی خواهد بود که در هفته های آینده به خصوص در دور برگشت به بازیکنان مربیان خواهد آمد و این فشار  در دور رفت چند برابر خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان پیش از بازی با فولاد سیرجان و آذر باتری ارومیه گفت:  شرایط تیم  خوب است و فقط در بازی با سیرجان و آذر باتری ارومیه بجز آقای  مسعودغلامی که مصدوم است تمامی بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت  و آقای علیرضا مباشری  انگشت دستش بهبود پیدا کرده و به تیم  بازگشته  همچنین روز های گذشته هم با تیم تمرین کرده و در شرایط مسابقه قرار دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.