تیم والیبال سپاهان با پیروزی مقابل شهداب یزد در صدر جدول لیگ برتر والیبال ماندگار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور در روز هفتم آذر ماه  با جدال حساس  سپاهان و شهداب یزد از ساعت۱۷  در نقش جهان برگزار شد.

در هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور جام سردار دل‌ها سپهبد قاسم سلیمانی و در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان  روز یکشنبه در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه بزرگ نقش جهان میزبان تیم شهداب یزد بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید.

شهداب یزد شروع کننده بازی بود، اما اولین امتیاز نصیب سپاهان شد، سپاهان از همان ست اول بازی را با تمرکز و کم اشتباه آغاز کرد، دریافت اول خوب سپاهان در کنار انتخاب‌های درست پزشکی و با درخشش فائزی، قائمی و میرزاجانپور موجب شد تا سپاهان اختلاف خود را با میهمان خود زیاد کند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ سود سپاهان به پایان رسید.

در ست دوم سپاهان آغاز کننده بازی بود، و دو تیم این ست را با ریسک کمتر آغاز کردند، از دست دادن فرصت‌ها و سرویس‌ها  توسط سپاهانی‌ها و دریافت‌های خوب شهداب موجب شد تا این تیم چند امتیاز  از میزبان مدعی خود پیشی گیرد، اختلافی که بلافاصله از سوی سپاهانی‌ها جبران شد، شاگردان عمده‌غیاثی که در این ست روحیه خوبی گرفتند   و توانستند  اختلاف  خود را با سپاهان حفظ کنند و  و پا به پای میزبان خود پیش‌روند، در ادامه با وجود  امتیازات برابر دوتیم، سپاهانی‌ها  روی تور بازیکنان شهداب خوب ظاهر شدند و  بالا رفتن آمار اوت زدن‌های شهداب  موجب شد تا ست دوم را هم  سپاهانی‌ها با نتیجه ۲۸_۲۶ به پیروزی برسند.

در ست سوم شهداب شروع کننده بازی بود، اما اولین امتیاز نصیب سپاهانی‌ها شد، ست سوم را شهداب  با تمرکز بهتر آغاز کرد تا بتوانند امتیازات خوبی را کسب کنند، در این ست نیز شاگردان عمده‌غیاثی سعی کردند همپای حریف مدعی خود کسب امتیاز کنند و به فاصله یک امتیازی سپاهان رسیدند و حتی گاهی از سپاهان به فاصله دو امتیاز پیشی می‌گرفتند، سرویس‌های خوب شهدابی ها، انتخاب درست پاسور برای ارسال توپ برای حمله به زمین سپاهان موجب شد تا در این ست شاگردان رحمان محمدی راد  پس از ۳۵ دقیقه با نتیجه ۲۵_ ۲۷ مغلوب رقیب  خود  شوند و امتیاز ست سوم نصیب  شهداب  شود.

در ست چهارم سپاهان آغاز کننده بازی بود، اما اولین امتیاز نصیب شهداب شد،   شاگردان عقیلی در این ست نیز  سعی کردند از  حریف خود پیشی بگیرند، اما سپاهانی‌ها با کنترل بازی اختلاف خود را جبران کردند، در اواسط این ست سرویس‌های خوب سپاهانی‌ها نظم تیمی شهداب را بهم زد و در نهایت سپاهانی‌ها پس از ۳۳ دقیقه  توانستند  ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی بازی شوند.

 پس از چند هفته  آسیب دیدگی علی‌رضا مباشری  از ناحیه انگشتان دست  هنوز بهبود پیدا نکرده و  در این بازی هم نتوانست برای بازی به زمین بیاید.
 علی حاج محمدی، دیگر بازیکن سپاهان نیز که از زانوی چپ خود را به تیغ جراحان داده است  در سالن حضور داشت و از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر این دیدار بود.

در دقایق آخر  ست  سوم رضا رضایی بازیکن شهداب از ناحیه پا دچار آسیب شد، اما توانست به بازی برگردد.در دقایق نخست  ست چهارم سپاهانی‌ها گاهی بر سر داوری اعتراض داشتند.
در اواسط ست چهارم رضایی مجددا دچار آسیب شد و به بازی بازگشت.در این بازی همچون بازی‌های قبل، محمدرضا ساکت با حضور در سالن مسابقه از نزدیک شاهد پیروزی تیم والیبال باشگاهش بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.