معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود کارمندان به ادارات استان بدون تزریق واکسن کرونا ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید جواد هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران تمامی ادارات باید از ورود این کارکنان ممانعت کنند و جرائم ویژه در این خصوص برای متخلفان اعمال شده است.

او با اشاره به سویه جدید کرونا افزود: امیکرون با سرعت بسیاری در بیش از ۸۵ کشور جهان در حال گسترش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: چندین موارد مشکوک مبتلا به امیکرون در کشور مشاهده شده که در حال بررسی نهایی هستند.

هاشمی عنوان کرد: باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد و نظارت ها بیش از گذشته تشدید شود.

او تاکید کرد: تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان باید به طور ویژه مد نظر همگان باشد و همه استقبال کنند تا از خطر موج جدید در امان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، ابراز داشت: متولیان امر در این ایام فاطمیه باید مانع از برگزاری هرگونه مراسم جشنی شوند زیرا که ما استانی شیعه هستیم و باید این حضرت به عنوان مادر همه خوبی ها مورد تکریم همه ما باشد.

بر اساس آخرین گزارش های حوزه بهداشت و درمان استان احتمال رشد و بروز هر چه بیشتر بیماری کرونا در استان وجود دارد اما همچنان عادی انگاری ها شدت گرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.