مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت:از ابتدای امسال بیش از ۵۴۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در بخش شهری و روستایی اجرا شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: امسال بیش از ۵۴۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در بخش شهری و روستایی استان اجرا شده است.

او مجموع شبکه‌های اجرا شده در بخش شهری و روستایی استان را از بدو تاسیس تاکنون بیش از ۱۲ هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی استان کردستان با جا‌های دیگر کشور متفاوت بوده و تداوم گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه تنها متوقف نشده بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور موثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: در حال حاضر ۳۲ شهر با ضریب ۱۰۰ درصد و یک هزار و ۴۳۰ روستا با ضریب نفوذ ۹۶.۵ درصد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

فعله‌گری اضافه کرد: در مجموع یک هزار و ۵۹۶ روستای استان قابلیت گازرسانی دارند و براساس برنامه ریزی انجام گرفته، تا پایان امسال تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

او گفت: تمام پروژه‌هایی که در سال‌های ۱۳۹۸ و سال گذشته کلنگ زنی شده بود، همان سال به بهره‌برداری رسید که نشان از عزم دولت برای ارائه خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: گازرسانی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.