سردار کریمی در یادواره ۱۲ شهید روستای ورده شهرستان زرندیه گفت: ایران اسلامی دربرابر تمامی توطئه‌ها ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره ۱۲ شهید روستای ورده شهرستان زرندیه گفت: ایران اسلامی با برخورداری از ظرفیت عظیم نیرو‌های جوان با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در گام دوم انقلاب همانند گام اول تهدید‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.

سردار کریمی افزود:ایران اسلامی در گام دوم هم به دنیا نشان خواهد داد که بدون وابستگی به عنوان کشوری مستقل و آزادیخواه دربرابر تمامی توطئه‌ها ایستادگی خواهد کرد.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با ایجاد و تقویت قدرت نرم و سخت در اتکا به روحیه انقلابی مردم توانسته است امنیت کشور را تضمین و نظام در اوج اقتدار باقی بماند.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: برای ماندگاری و بقای انقلاب باید با بهره گیری از ظرفیت جوانان و روحیه انقلابی در گام دوم در سایه تبعیت از، ولی فقیه حرکت کنیم تا پرچم این نظام را به منجی عالم بشریت تحویل دهیم.

او به جنگ هشت ساله به عنوان توطئه دشمنان برای براندازی این نظام اشاره کرد و گفت: ملت ایران نه تنها با روحیه شهادت طلبی و ایثار در جنگ هشت ساله پیروز شد بلکه پس از جنگ نیز در سنگر جهاد بازسازی و جنگ اقتصادی خوش درخشید و تهدید‌های اقتصادی و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و هیچگاه تسلیم نخواهد شد چرا که روحیه ایستادگی و مقاومت را از سیدو سالار شهیدان و شهدای دفاع مقدس فراگرفته است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا علاوه بر خودکفایی قدرت بازدارندگی کشور نیز تقویت شده است، تصریح کرد: جهاد نظامی و فرهنگی در کنارجهاد اقتصادی با تاسی به فرهنگ غنی علوی و فاطمی نظام اسلامی را در اوج قدرت و اقتدار قرار داده است و علت این اقتدار، مقابله بزرگترین کشور استکباری دنیا با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او با اشاره به تقدیم ۱۲ شهید از روستای ورده در دوران دفاع مقدس گفت: شهدای این روستا در کنار سایر شهدای دفاع مقدس الگوی بی بدیل و ارزشمندی برای نسل جوان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و تقدیم چهار شهید از یک خانواده استقامت و بردباری خانواده معظم شهیدان را به رخ جهانیان می‌کشد.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند ریل گذاری صحیحی را در حوزه اقتصاد ایجاد کند اظهارکرد: هدایت انسان هدیه برخورداری از نعمت ولایت و امامت است به شرط آنکه به معنای واقعی تابع امر، ولی امر باشیم تا هدایت شده و سعادتمند شویم

او با اشاره به اینکه شهدا در تبعیت از، ولی فقیه جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند افزود: کرامت دومین هدیه برخورداری از نعمت ولایت و امامت است و شهدا به کرامت معنوی دست یافتند چرا که مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند و برای دفاع از میهن و ناموس زیباترین صحنه‌های دفاع از کرامت انسانی را به تصویر کشیدند.

یادواره ۱۲ شهید روستای ورده از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه در مسجد جامع صاحب الزمان این روستا برگزار و در پایان از خانواده‌های معظم این شهدا بزرگوار تجلیل بعمل آمد

روستای ورده در حدود ۳۵ کیلومتری شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه قرار دارد و مزین به نام ۱۲ شهید والامقام است که یکی از خانواده‌های معظم شهدای این روستا چهار فرزند خود بنام شهیدان جوادنیا را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.