جلسه هماهنگی اعضای ستاد کنگره ۴۰۰ شهید شهرستان تفرش با در فرمانداری این شهر تشکیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اولین جلسه اعضای ستاد دومین کنگره فرماندهان، سرداران و ۴۰۰ شهید شهرستان تفرش با حضور امام‌جمعه، فرماندار و دیگر مسئولیان این شهرستان و خادمان شهدا در فرمانداری تفرش برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد تا روز برگزاری کنگره تمام پروژه‌های عمرانی و اداری، بازدید از خانواده شهدا و برنامه‌ها در سطح شهرستان تحت عنوان کنگره برگزار گردد.

سرهنگ سید محمدمهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در این جلسه ضمن ارائه ساختار سازمانی اجرایی کنگره گفت: با این ساختار که هم مباحث قانونی و اداری در آن دیده شده و هم‌افزایی بین نهاد‌های مردمی به یک مدل خوبی خواهیم رسید.

سرهنگ میرهادی افزود: این ساختار یک ستاد مرکزی در سطح شهرستان دارد که اعضا آن امام‌جمعه، فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید، مسئولین کمیته‌ها و سرداران پیشکسوت شهرستان هستند و سیاست کلی آن در طی جلسات منظم برنامه‌ریزی می‌شود و کمیته‌های آن عملیاتی می‌شود.

حاج علی بیگی فرماندار شهرستان تفرش هم در این جلسه با بیان اینکه باید برنامه‌ها در سطح ملی باشد گفت: قبل از برگزاری کنگره یک یادواره شهدا برای سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان برگزار می‌کنیم.

حاج علی بیگی افزود: می‌خواهیم با برگزاری این کنگره همبستگی ملی و تکریم خانواده‌های شهدا را داشته باشیم و در جهت ترویج فرهنگ شهادت در این شهرستان گامی برداریم.

او اضافه کرد: یکی از عواملی که نشاط اجتماعی را در جامعه احیا می‌کند برگزاری مراسمات اجتماعی است و مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری یادواره‌ها، یاد شهدا و جشنواره‌هاست که شئون اجتماعی و اقتصادی و امنیتی را بالا می‌برد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار