رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: با وجود بارش برف و باران در حال حاضر هیچ یک از راه‌های استان مسدود نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مریم تاکی رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان، گفت: طی شب گذشته و با توجه به بارش برف و باران، راهداران شهرستان سمیرم، فریدونشهر، فریدن، خوانسار و بویین میاندشت در محور‌های مختلف حضور داشتند و اقدامات لازم را برای روان‌سازی شرایط ترافیک انجام دادند.

وی با بیان اینکه در محور‌های شهرضا - سمیرم و یاسوج بارش برف را شاهد بودیم که اکنون قطع شده است، گفت: اکنون گردنه خوانسار، خوانسار- بویین میاندشت و برخی محور‌های چادگان، فریدن و فریدونشهر بارش برف دارند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: در محور‌های زرین شهر- شهرکرد و مبارکه - بروجن نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی گفت: در حال حاضر هیچ یک از راه‌های استان مسدود نیست، اما با توجه به بارش‌های موجود شاهد مه غلیظ صبحگاهی در گردنه‌ها و راه‌های کوهستانی هستیم.

تاکی گفت:  با افزایش دما مه‌گرفتگی برخی محور‌ها برطرف شده و در برخی محور‌ها نیز با گذشت چند ساعت دیگر تردد به راحتی امکان‌پذیر می‌شود.

وی گفت: با توجه به اعلام هواشناسی برای پیش‌بینی بارش برف و باران طی امروز و فردا در استان اصفهان، از مسافران استانی‌هایی که قصد سفر به و به خصوص در راه‌های برفی دارند، خواست تا جوانب ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
امروزیافردابارش هست