فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده شهید "سلمانی"، گفت: خانواده شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید "بهمن سامانی" در شهرستان زاهدان از این خانواده گرانقدر دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی استان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ه) و مقام والای شهدا، سیره این عزیزان را بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا با نثار خون خود، امنیت امروز را به ملت ایران اسلامی هدیه کردند و حالا وظیفه ماست که این امنیت را حفظ و پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های همیشه جاویدان انفلاب اسلامی هستند بیان داشت:سیره شهداء بایستی سرلوحه کار همه مسئولان نظام و افراد جامعه باشد.

وی گفت :خانواده‌های شهداء در سخت‌ترین شرایط و با تحمل تمام مشکلات و مصائب امروز نه تنها الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند، بلکه بشریت و وجدان‌های آگاه و منصف نیز خود را مدیون این قشر معزز و هوشیار جامعه می‌دانند.

سردار طاهری خانواده شهدا را حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بر سرکشی و دلجویی مستمر از خانواده شهدا و پاسداری از آرمان‌های آنان تاکید کرد.

وی گفت:  ما باید فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که پاسدار خون شهیدان و ادامه دهندگان راه آنان باشند.

فرمانده انتظامی استان آشنایی نسل جوان با شهدا و آرمان‌های آنان را با توجه به هجمه‌های فرهنگی وسیع استکبار جهانی وظیفه اصلی و خطیر همه مسئولان نظام دانست و تصریح کرد: اگر جوانان ما با فرهنگ شهادت در جامعه آشنا شوند هرگز خدشه‌ای به آرمان‌های اسلام وارد نخواهد شد.

در خاتمه این دیدار با تقدیم لوح و هدایا از خانواده این شهید گرانقدر قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شهدا ، خانواده شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار