استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ظرفیت تمامی شورا‌های اسلامی برای توسعه بخش‌های مختلف این استان بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست اعضای شورای اسلامی با اشاره به توان بالای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: از ظرفیت تمامی شورا‌های اسلامی برای توسعه بخش‌های مختلف این استان بهره‌گیری می‌شود.

او افزود: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب رئیس‌جمهور، اعضای شورا‌های اسلامی و شهرداران انتظار دارند با خرد جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان برای توسعه شهر‌ها تلاش شود.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها بر روند فعالیت شهرداران انقلابی و جهادی نظارت و در امور شهرداری با هدف رفع مشکلات مردم ریل‌گذاری کنند.

او ادامه داد: تاکید بر رعایت قوانین، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نصب تصاویر شهدا در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی، نظارت بر پاک‌دستی، جلوگیری از انحراف‌های احتمالی، رفع مشکلات و برخورد مناسب، اسلامی، عاقلانه و متین با مردم در دستور کار اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا باشد.

حیدری گفت: رعایت حقوق شهروندی، زیباسازی، ایجاد نشاط، بهبود وضعیت مبلمان شهری و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با هدف تحول در شهر‌های استان جزو اولویت‌های اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران قرار گیرد.

او افزود: پرهیز از روزمرگی، توسعه فضای سبز، بهره‌مندی بهینه از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود با استفاده از سلیقه مورد توجه جدی باشد تا مردم آزرده نشوند.

حیدری اضافه کرد: مطالبات و انتظارات مدیریت ارشد استان به‌زودی پس از انتخاب تمامی شهرداران چهارمحال و بختیاری در یک همایش اعلام می‌شود.

او ادامه داد: بررسی علمی برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت صاحب‌نظران، بهره‌مندی از نظر افراد دانشگاهی و بهره‌گیری از خرد جمعی می‌تواند در تسریع دستیابی به اهداف توسعه‌ای تاثیرگذار باشد.

حیدری گفت: موضوع‌های مهم و مؤثر در روند توسعه بخش‌های مختلف استان شناسایی و راهکار‌های علمی و کارشناسی برای اجرای آن و رفع مشکلات احتمالی انجام می‌شود.

او افزود: جذب اعتبارات ملی و استانی، تحقق برنامه‌های سال ۱۴۰۰، تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۱، تهیه برنامه‌های مرتبط با سفر رئیس‌جمهور و برنامه‌ریزی برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام به‌عنوان برنامه‌های راهبردی استان با سرعت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.