رئیس شورای اسلامی فرخشهر گفت: یکی از موارد مهم در اجرای طرح شهر بدون مانع به لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف باز می‌گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امیر کریمی‌نژاد رئیس شورای اسلامی فرخشهر با بیان اینکه واحد عمران شهرداری مناطق دارای اولویت برای بهسازی و مناسب‌سازی افراد دارای معلولیت و محدودیت را شناسایی کرده است، اظهار داشت: با توجه به آغاز اجرای این طرح از ابتدای امسال تاکنون، کارشناسان اداره کل بهزیستی استان و همچنین امور عمرانی استانداری به طور مرتب روند اجرای این طرح را بر اساس شاخص‌های تعیین شده بررسی و ارزیابی می‌کنند.

او با اشاره به اجرای ۲۴ هزار مترمربع پیاده‌رو در معابر شهری فرخ شهر در ۱.۵ سال اخیر، اضافه کرد: با توجه به ضرورت‌های مناسب‌سازی محیطی برای معلولان تلاش شده است در این محدوده از معابر، نیاز‌های گروه‌های مختلف معلولان همچون معلولان جسمی حرکتی و نابینایان دیده شود.


بیشتر بخوانید


کریمی‌نژاد اظهار داشت: یکی از موارد مهم در اجرای طرح شهر بدون مانع به لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف باز می‌گردد چرا که در حال حاضر برخی ادارات و بانک‌ها در اجرای این طرح همراهی مناسبی با شهرداری و شورای اسلامی شهر ندارد.

او نظارت هر چه بیشتر معاونت امور عمرانی استانداری و الزام ادارات کل بر ورود جدی‌تر به این موضوع را به عنوان نیاز اصلی در اجرای هر چه بهتر طرح شهر بدون مانع بیان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.