نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای بهبود آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت در مناطق شهری و روستایی سیستان و بلوچستان نیاز است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  عبدالناصر درخشان  نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به درخواست اینجانب و همراهی اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در همین راستا، نشست بررسی مشکلات ارتباطی حوزه انتخابیه با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، مدیرعامل شرکت مخابرات و فرمانداران شهرستان‌های سرباز، راسک و لاشار در تهران برگزار و مشکلات به‌صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی  گفت:در این جلسه با ارائه آمار و ارقام وضعیت ضعیف آنتن‌دهی و اینترنت حوزه انتخابیه و همچنین یادآوری وعده وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پوشش ۱۰۰ درصدی استان تا اردیبهشت سال جاری (۱۴۰۰) را خواستار شدیم.

به گفته وی، همچنین عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار تصریح کرد که اگر مبلغ مورد نظر در بودجه سال ۱۴۰۱ توسط مجلس مصوب شود تا پایان سال آینده ۱۰۰ درصد اهالی این استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

سایر نمایندگان حاضر در جلسه که چندی قبل برای نظارت میدانی به حوزه انتخابیه ایرانشهر سفر کرده بودند قول دادند این مهم برای استان سیستان و بلوچستان در بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد.

 وضعیت اینترنت در جنوب سیستان و بلوچستان به قدری آشفته است که اگر پنج کیلومتر از مراکز شهری فاصله بگیرید، دیگر اینترنت ندارید و با طی کردن مسافت بیشتر حتی آنتن‌دهی تلفن همراهتان کلا قطع می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار