مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: امکان نام‌نویسی در طرح جهش تولید مسکن در استان هم‌زمان با سراسر کشور تا ۱۵ دیماه تمدید شد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  عطاءالله اکبری  مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: امکان نام‌نویسی در طرح جهش تولید مسکن در استان هم‌زمان با سراسر کشور تا ۱۵ دیماه تمدید شد.

وی گفت: تاکنون ۶۲ هزار و ۷۲۰ نفر از شهروندان استان در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره اقدام به نام‌نویسی در این طرح کرده‌اند.

عطاءالله اکبری گفت:هم‌اینک امکان نام‌نویسی طرح جهش تولید مسکن در ۱۳ شهر میرجاوه، دوست‌محمد، زهک، گشت، زابل، نوک‌آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل از طریق سایت saman.mrud.ir وجود دارد.

وی گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی تاکنون ۶۲ هزار و ۷۲۰ متقاضی طرح جهش تولید مسکن در شهرستان‌های تحت پوشش این اداره کل اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که بیشترین تعداد با ۳۸ هزار و ۷۵۱ نفر به شهر زاهدان اختصاص دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت: این اداره کل به منظور تسریع در ساخت واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن در استان تاکنون یکهزار و ۳۸ هکتار زمین برای ساخت ۴۰ هزار و ۷۲۳ واحد مسکونی تامین کرده است.

وی استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متأهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهر موردتقاضا را از شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد و گفت: این طرح علاوه‌بر ایجاد زمینه اشتغال برای بخش قائل توجهی از افراد جویای کار و خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه سبب رونق اقتصادی و عمرانی در استان می‌شود.

اکبری کاهش و کنترل اجاره‌بها و قیمت مسکن را برآیند مثبت پیش‌بینی‌شده اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: طرح جهش تولید مسکن با محوریت خانواده‌های محروم و همچنین خانه‌دار شدن هر ایرانی برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار