برای ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تاکنون هزار و ۳۸ هکتار زمین در تامین شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۳۸ هکتار زمین در شهر‌های میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، نوک‌آباد، زاهدان، سراوان، سوران، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل تامین شده است که نیاز ۲ سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها را پوشش می‌دهد..

عطاء اله اکبری گفت: این تعداد زمین برای ساخت ۴۰ هزار و ۷۲۳ واحد مسکونی در استان تامین شده تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت شاهد خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه باشیم.

وی گفت: سهمیه در نظر گرفته شده سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های تحت پوشش این اداره کل ۲۳ هزار و ۹۷۱ واحد است که این اداره کل فراتر از برنامه، زمین برای ساخت ۴۰ هزار و ۷۲۳ واحد تامین کرده و این روند همچنان برای افق چهار ساله این طرح مهم ملی با قوت ادامه دارد.

وی گفت: از مجموع اراضی تامین شده از سوی این اداره کل بیش‌از ۱۵۳ هکتار آن برای ساخت هفت هزار و ۹۶۰ واحد در شهر‌های کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

اکبری گفت: در حال حاضر عملیات ساخت هزارو ۷۶واحد مسکونی طرح نهضت مسکن در شهر‌های زاهدان و زابل آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضا، مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۳۰ آذر ماه جاری تمدید شده است گفت: شهروندان سیستان و بلوچستان می‌توانند ثبت‌نام در مرحله نخست نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به نشانی https://saman.mrud.ir انجام دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار