مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: حریق منزل مسکونی در این شهر باعث فوت ۲ نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر از اعضای یک خانواده شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  علی نجفی‌زاده مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  گفت: حریق منزل مسکونی مقارن ظهر دیروز توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان اعلام و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات، بی درنگ ۲ تیم اطفای حریق را به محل حادثه واقع در بلوار شهید سردار سلیمانی اعزام کرد.

وی  گفت: آتش نشانان در بدو ورود با توجه به کم عرض بودن کوچه و عدم دسترسی خودرو‌های عملیاتی به محل حادثه، با استفاده از کوپلینگ نمودن پنج حلقه شیلنگ نسبت به آبرسانی به کانون حریق اقدام کردند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش نشانان به محض استقرار در محل حادثه به صورت همزمان ضمن اطفاء حریق، جستجو برای مصدومین احتمالی را آغاز و در دقایق اولیه موفق شدند افراد محبوس شده را از زیر آوار خارج و حریق را اطفا کنند.

وی گفت: در این حادثه چهار نفر از اعضای یک خانواده محبوس شده بودند که متاسفانه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات وارده در لحظات اولیه حادثه فوت کرده و ۲ نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار